Implementarea sistemului electronic RO e-Factura vine cu noi provocări în rândul antreprenorilor. Aceștia se îndreaptă către servicii de contabilitate online integrate cu e-Factura pentru că sunt o alternativă simplă și eficientă pentru afacerea lor.
Ce este e-Factura
În sine, e-Factura este un document depus în format XML în Spațiul Privat Virtual (SPV) care așteaptă validarea de către ANAF. După validare, atât tu, cât și partenerii veți putea descărca e-Facturile din același portal. Facturile validate conțin sigiliul Ministerului Finanțelor și doar acestea vor putea fi înregistrate în contabilitate.
În acest context, firmele s-au îndreptat fie spre achiziționarea unor certificate fiscale, fie au ales servicii de contabilitate online care au inclus în abonament și program de facturare integrat cu e-Factura, cum este Keez.
Soluții oferite serviciile de contabilitate online integrate cu e-Factura
Serviciile de contabilitate online nu oferă doar un program de facturare integrat cu e-Factura, ci și o gamă completă de servicii care vizează fiecare aspect al acestui proces. De la emiterea și trimiterea facturilor în SPV până la primirea și arhivarea acestora.
De ce să apelezi la servicii de contabilitate online integrate cu e-Factura
Antreprenorii care aleg serviciile de contabilitate online integrate cu e-Factura de la Keez se bucură de multiple avantaje: oportunitatea de a trimite e-Facturile direct din programul de facturare în SPV și primirea acestora în Inbox sau trimiterea acestora în contabilitate doar cu un simplu click. Mai mult, toate facturile sunt arhivate automat în cloud, iar tu ai certitudinea că toate documentele tale contabile sunt în siguranță.
Integrarea cu ANAF
Unul dintre cele mai semnificative avantaje ale serviciilor de contabilitate online îl reprezintă integrarea cu ANAF. Prin această integrare, întregul proces de trimitere, primire și arhivare a e-Facturilor devine simplificat și automatizat. Beneficiile sunt multiple: ai garanția că nu vei pierde nicio factură, iar depunerea acestora în contabilitate se realizează cu un singur click. Mai mult, în situația în care platforma ANAF întâmpină probleme tehnice, sistemul va încerca automat să depună facturile până când reușește, fără a fi necesară intervenția ta. Această integrare asigură un flux de lucru eficient și lipsit de griji pentru antreprenori, contribuind la optimizarea gestionării fiscale a afacerii lor.
Serviciile de contabilitate online integrate cu e-Factura facilitează tranziția către e-Factura. Antreprenorii beneficiază de o gestionare mai eficientă și mai modernă a procesului de facturare, dar și al contabilității facturilor.