Ai luat în calcul vreo ofertă de servicii SEO pentru afacerea ta până acum? Ar trebui să faci acest lucru – mai devreme sau mai târziu, piața/industria te va împinge să faci și acest pas. Adevărul este că aproape toate afacerile, fie că sunt B2C sau B2B, au nevoie de asemenea servicii pentru a-și îmbunătăți prezența în mediul online.
Cu toate acestea, statisticile arată că peste 50% din proprietarii de afaceri nu iau în calcul SEO. În rândul afacerilor de dimensiuni mici, procentul este și mai mare – aproximativ 70% din administratori nu aplică SEO afacerii lor.
Din păcate, dacă nu ești în online, nu exiști – această afirmație este cât se poate de adevărată. Așadar, dacă ai o afacere în următoarele domenii și nu aplici SEO sau digital marketing, este timpul să faci următorul pas!
Industria HoReCa
Trebuie să oferim vreun argument concret sau dezvoltat pentru această industrie? România se bucură, în ultimul timp, de un număr din ce în ce mai mare de turiști străini care vor sa descopere țara. Aceștia nu vor apela la localnici pentru a-ți găsi restaurantul sau pensiunea – vor apela la internet.
Partea cea mai bună este că nici nu trebuie sa optimizezi exclusiv pentru limba engleză. Algoritmul Google a evoluat atât de mult încât autoritatea pe care ți-o construiești la nivel național este recunoscută și atunci când căutările se realizează în altă limbă.
Mai exact, dacă un turist se află în orașul afacerii tale, căutările, indiferent de limba, vor avea rezultate locale – deci ai nevoie de servicii SEO cuprinzătoare, care sa includă și optimizare de tip local.
Industria medicală
Oamenii încep să folosească din ce în ce mai mult mediul online pentru sfaturi medicale. Aceasta este o oportunitate care trebuie exploatată la maximum de către afacerile care activează în domeniu. În primul rând, ai oportunitatea de a-ți dovedi experiența și cunoștințele aferente – prin articole de blog și conținut pe social media. Poți chiar deveni o voce în industrie, la care oamenii sa apeleze pentru sfaturi și informații.
În al doilea rând, vei reuși să acaparezi mai toate căutările realizate pe termenii cheie strâns legați de afacerea ta. Tot ce trebuie sa faci pentru acest lucru este să îți dovedești autoritatea și experiența în mediul online – evident, ai nevoie de servicii SEO pentru a îndeplini cu succes acest pas.
Afaceri care oferă servicii și reparații la domiciliu
Ești meșter de profesie și vrei să-ți continui munca sau chiar să-ți crești afacerea? Deși activezi local și ajungi la urechile oamenilor prin viu grai, trebuie să știi ca mediul online pare să fi fost dezvoltat în special pentru oamenii ca tine!
În ziua de astăzi, lumea nu mai întreabă vecinii dacă cunosc un meșter – în schimb, caută online „meșter”, „electrician”, „tâmplar profesionist”. Prin urmare, chiar și persoanele care au un simplu PFA și oferă reparații la domiciliu pot beneficia de pe urma unui website și implicit, de pe urma unor servicii SEO oferite de profesioniști.
Activezi în industriile menționate? Specialistii The Markers îți pot oferi mai multe informații despre situația ta, inclusiv despre cum oferta lor de servicii SEO te poate ajuta să-ți dezvolți afacerea!